Monday, May 18, 2020

SEBAGAI PEGAWAI PENERBITAN KAGAT 1992-2002




Pernah menjawat sebagai Pegawai Staf 3 Penerbitan dan PS 2  Penerbitan di Jabatan Arah Kor Agama Angkatan Tentera Markas ATM dari tahun 1992-2002. Berpeluang untuk menulis, menyusun, sebagai editor dan juga merancang bahan penerbitan buku-buku agama untuk kegunaan seluruh warga ATM. 

Terima kasih kepada Pengarah KAGAT dan pegawai Kanan KAGAT serta rakan-rakan yang telah menyokong bagi menjayakan tugas tersebut, juga staf yang pernah bersama di Sel Penerbitan Jabatan Arah KAGAT 1992-2002 seperti Kapt Shukor Mohd Said, Kapt Daud Mohd Salleh, Kapt Khairul Amilin, PW1 Masni Sabar, Sjn Abdul Halim Bakar, Lt Abdullah Alawi dan siapa lagi,tak ingat….dan tugas ini perlu diteruskan oleh generasi masa kini dan akan datang yang tentu ruang, peluang, kemudahan serta persekitaran yang lebih baik. Moga KAGAT terus berjayaTerima kasih dan semoga buku-buku terus diterbitkan di tambah baik. Selamat menjalani ibadah Ramadan.

InsyaAllah akan saya akan buat ulasan untuk kesemua buku yang pernah diterbitkan dalam tempoh tersebut sebanyak 50 judul dari masa ke masa sebagai nilai tambah terhadap kandungan blog dalam kesempatan masa 'Work from home' dalam tempoh PKPB - kesan COVID-19. Salam Ramadan dan moga dimanfaatkan. Terima kasih

No comments:

LAHIRKAN RAMAI CENDEKIAWAN MUSLIM HADAPI PERANG PEMIKIRAN

Arikel yang telah disiarkan dalam Ruangan Agama BERITA HARIAN - 28 Januari 2024 (Ahad). Selamat membaca .